Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van bestellingen bij Autoplays.nl is gemiddeld 1 tot 5 werkdagen (ma-vr, exclusief feestdagen). Onze producten worden direct vanuit onze leveranciers verzonden, waardoor we besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor kunnen we onze producten tegen scherpe prijzen aanbieden.
2. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Als uw bestelling na de verwachte levertijd nog niet is aangekomen, kan dit te maken hebben met grote vraag naar onze producten. Als de levertijd verstreken is en u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@autoplays.nl. Vermeld uw ordernummer en relevante details, zodat we het kunnen onderzoeken.
3. Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren. Hoe doe ik dat?
Om een artikel te retourneren:
- Neem contact op via info@autoplays.nl.
- Vermeld uw naam, ordernummer (bijvoorbeeld #0000), en de reden van retour.
- Wij sturen u het retouradres en verdere instructies.
Na bevestiging kunt u het product via een vervoerder naar keuze retourneren.
4. Wat zijn de kosten voor retourneren?
De retourkosten zijn voor eigen rekening. De kosten zijn afhankelijk van de vervoerder die u kiest. Raadpleeg de website van de vervoerder voor prijsinformatie.
5. Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Retourzendingen moeten voldoen aan de volgende voorwaarden:
- De 14-dagen retourtermijn is nog niet verstreken (de termijn begint op de dag dat u het product ontvangt).
- Het product is in de originele verpakking en voorzien van alle labels.
- Het product is niet gebruikt of beschadigd.
6. Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Bij Autoplays.nl kunt u betalen met:
- iDeal
- Bancontact
- Creditcard
- Klarna
De beschikbare betaalopties worden weergegeven tijdens het afrekenen. Alle betalingen verlopen via veilige en betrouwbare systemen.
7. Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen:
- Neem contact op via info@autoplays.nl en vermeld uw volledige naam en e-mailadres.
Wij lossen dit probleem zo snel mogelijk op.
8. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling wilt annuleren:
- Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@autoplays.nl.
- Vermeld uw naam, ordernummer (bijvoorbeeld #0000), en de reden voor annulering.
Wij helpen u graag verder met uw verzoek.
Subscribe to our emails
Join our email list for exclusive offers and the latest news.